Dowody, które skazują CIA za zabójstwo JFK

AutorstwaJakuba G. Hornbergera

Fundacja Przyszłość Wolności

12 sierpnia 2023 r

Długoletni czytelnicy mojej pracy na temat zabójstwa prezydenta Johna F. Kennedy’ego wiedzą, że wskazuję na dowody potwierdzające oszukańczą sekcję zwłok, którą przeprowadzono na ciele JFK w celu skazania amerykańskiego establishmentu wojskowego za współudział w samym zamachu. To dlatego, że nie ma niewinnego wyjaśnienia dla oszukańczej sekcji zwłok. Kiedy dochodzi się do wniosku, że sekcja zwłok, którą wojsko przeprowadziło na ciele JFK, była sfałszowana, automatycznie dochodzi się do wniosku, że wojskowy establishment był współwinny samego zamachu. Nie ma na to sposobu. 

Dowody na fałszowanie autopsji są przedstawione w moich książkach  The Kennedy Autopsy ,  The Kennedy Autopsy 2 i  An Encounter with Evil: The Abraham Zapruder Story . Jest to szczegółowo opisane w znacznie większym stopniu w przełomowej pięciotomowej książce Douglasa Horne’a na temat zabójstwa Kennedy’ego  Inside the Assassination Records Review Board . 

Ale co z CIA? Czy istnieją dowody, które ponad wszelką wątpliwość skazują CIA za współudział w zabójstwie JFK? Tak jest. Dowód ten składa się ze zmienionej, sfałszowanej kopii słynnego filmu Zaprudera, którą CIA potajemnie wyprodukowała podczas ściśle tajnej operacji fotograficznej Hawkeyeworks w Rochester w stanie Nowy Jork w weekend zamachu.

Tak jak nie ma niewinnego wytłumaczenia dla sfałszowanej sekcji zwłok, tak nie ma niewinnego wytłumaczenia dla zmienionej, sfałszowanej kopii filmu z zabójstwa. Kiedy dojdzie się do wniosku, że słynny film Zaprudera jest zmienioną, oszukańczą kopią oryginalnego filmu Zaprudera, automatycznie dojdzie się do wniosku, że CIA była współwinna zabójstwa prezydenta Kennedy’ego. Nie ma na to sposobu. 

Aparat Abrahama Zaprudera.

Tak, doskonale znam standardową odpowiedź CIA: „Teoria spiskowa, Jacob! Teoria spiskowa!” 

Niektórzy czytelnicy mogą nie wiedzieć, że swoją karierę zawodową rozpocząłem jako adwokat procesowy w sprawach cywilnych i karnych w Teksasie. Nauczono mnie myśleć jak prawnik. W ciągu dwunastu lat mojej kariery prawniczej rozpatrywałem zarówno sprawy z ławą przysięgłych, jak i bez ławy przysięgłych, zarówno w sądach stanowych, jak i federalnych. Biorąc to pod uwagę, naturalnie myślę w kategoriach dowodów, a nie teorii. Żaden prawnik zajmujący się obroną w sprawach karnych nie idzie do sądu i nie mówi ławie przysięgłych, że ma teorię sprawy. Mówi ławie przysięgłych, że dowody ustalą (lub nie ustalą) winy oskarżonego. 

W mojej książce An Encounter with Evil: The Abraham Zapruder Story szczegółowo opisałem dowody na to, co zrobiła CIA, aby stworzyć oszukańczą, zmienioną kopię oryginalnego filmu Zaprudera  .

Zasadniczo CIA potajemnie przetransportowała oryginalny film Zaprudera 23 listopada 1963 r. (Dzień po zamachu) do Narodowego Centrum Interpretacji Fotograficznej CIA (NPIC) w Waszyngtonie 

Następnego dnia, 24 listopada, przetransportował oryginalny film do ściśle tajnej operacji fotograficznej o nazwie Hawkeyeworks, która potajemnie znajdowała się w dziale badań i rozwoju firmy Kodak w centrali firmy Kodak w Rochester, gdzie został skopiowany i zmieniony. 

Zmieniona, oszukańcza kopia filmu Zaprudera została następnie odesłana do NPIC w Waszyngtonie, gdzie została zaprezentowana jako oryginalny film. (Uwaga: chociaż Kodak potajemnie współpracował z CIA w celu założenia Hawkeyeworks w swoim zakładzie w Rochester, nie ma dowodów na to, że Kodak był częścią przestępczej działalności CIA w odniesieniu do filmu Zapruder).

Jedną z rzeczy, które CIA zrobiła ze swoją zmienioną kopią, było usunięcie ramek, które miały na celu ustalenie odpowiedzialności karnej establishmentu bezpieczeństwa narodowego, w tym elementów Secret Service, za zabójstwo. 

Rozważmy na przykład trasę prezydenckiej limuzyny, która zbliżała się do Dealey Plaza. Konwój prezydencki schodzi Main Street w centrum Dallas, jadąc w kierunku zachodnim. Następnie skręca w prawo w Houston Street. Następnie wykonuje niezwykle szeroki skręt w Elm Street – tak szeroki, że naruszył protokoły Secret Service dotyczące skręcania. Niektórzy świadkowie powiedzieli, że limuzyna miała tak duże trudności z wykonaniem skrętu, że faktycznie wjechała na chodnik lub prawie na chodnik, aby ominąć zakręt. 

Oczywiście taki zakręt spowolniłby limuzynę JFK do pełzania, co ułatwiłoby zabójcy zastrzelenie prezydenta. Tak więc ten szeroki zakręt w Elm Street jest czymś, co CIA chciałaby wyeliminować w swojej zmienionej, oszukańczej kopii filmu Zapruder.

Zachowany film (to znaczy film, który rzekomo jest oryginałem) pokazuje coś bardzo niezwykłego. Pokazuje gliniarzy na motocyklach skręcających w Elm Street, ale potem nagle podskakuje, aby pokazać limuzynę JFK już jadącą Elm Street. Innymi słowy, nie widać na nim prezydenckiej limuzyny skręcającej bardzo szeroko w Elm Street. 

W swojej książce  Twenty-Six Seconds: A Personal History of the Zapruder Film  wnuczka Abrahama Zaprudera, Alexandria Zapruder, napisała, że ​​Zapruder nie sfilmował skrętu prezydenta na Elm Street, ponieważ, jak powiedziała, Zapruder chciał mieć pewność, że nie uciekł z filmu, zanim prezydent zbliżał się do miejsca, w którym stał Zapruder. 

Ale jak to logiczne? Zapruder był tak profesjonalnym domowym filmowcem, jak tylko amator mógł być. Od wielu lat kręcił domowe filmy. Wiedział dokładnie, co robi. 

Gdyby zdecydował się zaczekać, aż prezydencka limuzyna będzie blisko niego na Elm Street, to po co miałby filmować gliniarzy na motocyklach skręcających w Elm Street? Jeśli martwił się, że skończy mu się film, po co marnować film na policjantów motocyklowych?

Co więcej, Dealey Plaza był końcem konwoju. Partner Zaprudera, Irwin Schwartz, powiedział mu, że konwój prawdopodobnie opuści Dealey Plaza z dużą prędkością. Biorąc to pod uwagę, jakie jest prawdopodobieństwo, że Zapruder poczekałby, aż prezydent będzie już na Elm Street, aby rozpocząć filmowanie, zamiast rozpocząć filmowanie konwoju, gdy skręcał w Elm Street, a następnie kontynuować filmowanie, gdy limuzyna zbliżała się do niego, dopóki nie uciekł z filmu? W końcu Zapruder nie byłby zainteresowany filmowaniem pleców prezydenta po tym, jak już go minął.

 Ale to wszystko wynika z logiki i zdrowego rozsądku. Już słyszę „Teorię spiskową, Jakubie!” tłum krzyczy: „Gdzie są dowody, Jacob, aby ustalić ponad wszelką wątpliwość, że CIA wyprodukowała zmienioną, oszukańczą kopię oryginalnego filmu Zaprudera?”

Słusznie. Szczegółowo opisuję ten dowód w mojej książce  Spotkanie ze złem .  Ale zbadajmy tylko niewielką część tych dowodów w tym artykule. 

1. Przyjrzyjmy się najpierw  temu krótkiemu filmowi  reportera telewizyjnego Dana Attraction. Raczej zobaczyłem oryginalny film Zaprudera w poniedziałek rano, 25 listopada, w biurze Zaprudera. Natychmiast opuścił biuro Zaprudera i pospieszył z nagraniem tego, co zobaczył kilka minut wcześniej. W tym filmie Raczej stwierdza: „Film pokazuje otwartą czarną limuzynę prezydenta Kennedy’ego skręcającą w lewo z Houston Street w Elm Street na obrzeżach centrum Dallas”. 

2. Po drugie, weźmy pod uwagę  ten film  reportera magazynu LIFE, Richarda Stolleya, który wielokrotnie oglądał oryginalny film w weekend zamachu. W rzeczywistości to Stolley negocjował sprzedaż filmu Zapruder magazynowi LIFE. Przejdź do 6:40 filmu, gdzie Stolley opisuje, co pokazał oryginalny film Zaprudera: „I widzisz konwój wijący się wokół Dealey Plaza…”.

Zachowany film Zaprudera pokazuje prezydencką limuzynę jadącą ulicą Wiązów w linii prostej – to znaczy, nie ma „winięcia się”. Oświadczenie Stolleya dowodzi, że oryginalny film zawierał szeroki zakręt w Elm Street, ponieważ tylko w ten sposób prezydencka limuzyna może być opisana jako „kręcąca się w kółko”.

3. Rozważmy, po trzecie, ten  sfilmowany wywiad  z Marilyn Sitzman, zaufaną asystentką Zaprudera, która była z nim, kiedy filmował zabójstwo. 

Przejdź do 3:40. 

Prowadzący wywiad stwierdza: „Kiedy… jest część czegoś, co zostało odkryte, wypróbował trochę filmu z wyprzedzeniem, aby upewnić się, że kamera działa dobrze i uchwycił kilku policjantów na motocyklach. Czy pamiętasz — czy przypominasz sobie to — coś w rodzaju testowania pierwszych kilku stóp filmu?

Sitzman odpowiada: „Nie. Wiem, że zrobił mi zdjęcie, kiedy podszedłem. Potem staliśmy tam. Mógł zrobić zdjęcia, żeby zobaczyć, jaki jest jego pogląd. Pamiętam tylko, że kiedy zaczęli skręcić w pierwszą ulicę, a on powiedział „Dobra, jedziemy” czy coś w tym stylu. Pamiętam, że wtedy właściwie zaczęliśmy kręcić”.

4. Rozważmy, po czwarte, inny  sfilmowany wywiad  z Sitzmanem. Przejdź do 27:25. Sitzman stwierdza: „I zaczął kręcić o, och, tuż przed tym, jak wyszli za róg…”.

5. Rozważmy, po piąte, inny wywiad, którego Sitzman udzielił ankieterowi o nazwisku Wes Wise, w którym stwierdziła: „Pamiętam tylko, kiedy zaczęli skręcić po raz pierwszy… skręcając w ulicę, powiedział:„ OK, zaczynamy. …” lub coś w tym stylu. Pamiętam, że wtedy zaczął kręcić zdjęcia”.

6. Rozważmy, po szóste, ten  sfilmowany wywiad  samego Abrahama Zaprudera krótko po zamachu. Przejdź do 00:30, gdzie Zapruder stwierdza: „Kiedy strzelałem, kiedy prezydent schodził z Houston Street, skręcił, było mniej więcej w połowie drogi tam, usłyszałem strzał…”

7. Rozważmy, po siódme, wywiad, którego Zapruder udzielił ankieterowi o imieniu Marvin Scott, w którym Zapruder stwierdził: „A potem czekałem na przybycie, uh, samochodów, zobaczyłem motocykle, a potem samochód się zbliżył. Kiedy się odwracali, zacząłem robić zdjęcia, które zmieniały się z Houston Street w Elm Street, i robiłem zdjęcia, gdy się zbliżały…”

8. Rozważmy, ósme, zeznanie pod przysięgą, które Zapruder złożył podczas procesu Claya Shawa w 1969 roku, gdzie oświadczył pod przysięgą: „Zacząłem strzelać – kiedy zaczęła wjeżdżać kawalerka, wydaje mi się, że zacząłem i chciałem, żeby nadjeżdżała z Houston Street”.

Co CIA mówi o wszystkich tych dowodach, które bezsprzecznie dowodzą ponad wszelką wątpliwość, że CIA potajemnie wyprodukowała zmienioną, oszukańczą kopię filmu Zaprudera w weekend zamachu w ściśle tajnym zakładzie Hawkeye w siedzibie firmy Kodak w Rochester w stanie Nowy Jork? Jork? 

Wszyscy wiemy, jaka jest odpowiedź CIA. To ich standardowa odpowiedź. „Teoria spiskowa, Jacobie! Teoria spiskowa!”

Zostawiam sprawę.  Wyprodukowanie przez CIA zmienionej, oszukańczej kopii słynnego filmu Zapruder ustanawia ponad wszelką wątpliwość kryminalną winę CIA w zabójstwie prezydenta Kennedy’ego.

Przedruk za zgodą The Future of Freedom Foundation.

The Best of Jacob G. Hornberger

Jacob Hornberger [send him mail] is founder and president of The Future of Freedom Foundation.

Copyright © The Future of Freedom Foundation

Link pochodny https://www.lewrockwell.com/2023/08/jacob-hornberger/the-evidence-that-convicts-the-cia-of-the-jfk-assassination/

50% LikesVS
50% Dislikes

Dodaj komentarz

You might like