Autor, Leo Zagami

Artykuł autorstwa Leo Zagamiego
W Wyznaniach iluminatów, tom 8: Od powstania antychrysta do dźwięków diabła i wielkiego resetu , wyjaśniłem, jak „Hollywood przygotowuje się na„ Wielki Reset ”, który będzie także powstaniem sztucznej inteligencji”. [1] Powstanie, które zmieni muzyczny i filmowy krajobraz tego, co kiedyś było sztuką i wkrótce będzie tylko ALGOL (skrót od „Język algorytmiczny”). ALGOL to rodzina imperatywnych języków programowania komputerowego, pierwotnie opracowana w 1958 r., nieco ponad dziesięć lat od „incydentu w Roswell”, który, jak zauważam w „Wyznaniach iluminatów”, tom 9 : Siedem kroków do tajemnic zaburzenia nowego świata z Transhumanizm i nieśmiertelność dla gnostyckiego Jezusa, UFO i czarów owadów, to jeden z najważniejszych momentów rozpoczęcia amerykańskiego trendu w technologii inżynierii wstecznej obcych, który przez ostatni rok budował wokół nas obcy cyfrowy gułag.
ALGOL wywarł duży wpływ na wiele innych języków i był standardową metodą opisu algorytmu stosowaną przez Association for Computing Machinery (ACM) w podręcznikach i źródłach akademickich przez ponad trzydzieści lat, ale co jest niewiarygodne, nikt nie wspomina, że słowo, które prawdopodobnie pochodzi od Algol: Tragedy of Power (niem. Algol. Tragödie der Macht ) , niemiecki film science fiction z 1920 roku o kosmicie z planety Algol. [2] Ten niesamowicie odkrywczy film oparty na niesławnym niemieckim temacie Faustowskiej Transakcji, który tak dobrze przeanalizowałem w tomie 9 moich Wyznań, także w odniesieniu do technologii, został wyreżyserowany w innym kluczowym momencie w historii ludzkości przez Hansa Werckmeistera z udziałem gwiazd Emila Janningsa i Johna Gottowta, którzy rok później wcielili się w profesora Bulwera (Abraham van Helsing) w klasycznym niemym filmie Nosferatu w reżyserii FW Murnau . Arabscy astrolodzy nazywali Algol okiem diabła.
Fabuła Algol: Tragedy of Power skupia się na człowieku, któremu obcy duch daje maszynę, która, jeśli zostanie użyta, pozwoli mu rządzić światem. Ten inspirowany science fiction melodramat z podtekstem politycznym jest wczesnym przykładem niemieckiego ekspresjonizmu, który później zaoferował odkrywcze perły, takie jak Faust – niemiecka opowieść ludowa FW Murnau i inne pozornie „prorocze” filmy, takie jak Metropolis Fritza Langa (1927). Niemiecki ekspresjonizm narodził się z dziwnej sytuacji, w jakiej znajdował się wówczas niemiecki przemysł filmowy, a także z niepokoju społecznego między dwiema wojnami światowymi i powstania ruchów artystycznych, takich jak surrealizm i modernizm. Niemcy, obciążone ciężkimi odwetami wojennymi, znajdowały się w złej sytuacji gospodarczej, co mocno uderzyło również w przemysł filmowy. Z drugiej strony wojna działała jak zastrzyk witaminowy dla niemieckiej produkcji filmowej, ponieważ popyt na filmy krajowe gwałtownie wzrósł, gdy rząd zakazał filmów z krajów sojuszniczych, co w zasadzie oznaczało wszystkie główne gałęzie przemysłu filmowego z wyjątkiem neutralnej Danii. W latach 1914–1918 liczba filmów niemieckich wzrosła czterokrotnie, z 40 do 120 rocznie. [3]
Wielu z tych aktorów i reżyserów ostatecznie trafiło do Hollywood, ale przesłania zawarte w niektórych ich filmach są nadal aktualne. Latem Buzzfeed opublikował artykuł ze zdjęciami wygenerowanymi w wyniku poproszenia platformy AI o odtworzenie ukochanych postaci Disneya w stylu Tima Burtona . Wyniki pokazały, że Elsa z „Krainy lodu” i księżniczka Aurora ze „Śpiącej królewny” wyglądały, jakby były gwiazdami animowanego filmu Burtona „Gnijąca panna młoda”. Artykuł stał się wirusowy, ale nie rozbawił samego Burtona. W niedawnym wywiadzie dla The Independent Burton zareagował z przerażeniem na odtworzenie jego charakterystycznego stylu przez sztuczną inteligencję.
„Sztuczna inteligencja stworzyła moje wersje postaci Disneya” – powiedział Burton. „Nie potrafię opisać uczucia, jakie ci to daje. Przypomniało mi to, gdy inne kultury mówiły: „Nie rób mi zdjęć, bo odbierają ci duszę”. „Dodam z pogardą: „To wysysa coś z ciebie” – kontynuował. „To zabiera coś z twojej duszy lub psychiki; to bardzo niepokojące, zwłaszcza jeśli dotyczy ciebie. To jak robot odbierający twoje człowieczeństwo, twoją duszę.” [4]
Ten opis Burtona przypomina ofiary obcych opisane w Algol: Tragedy of Power i ostatecznie „zabierze ci duszę”, jeśli nie powstrzymamy jej tak, jak robi to na końcu bohater filmu, niszcząc ją . W tomie 8 moich Wyznań wyjaśniłem, jak sztuczna inteligencja, czyli „Cyber Szatan”, jest już w stanie generować „różne gatunki muzyczne” i jak „zaczyna także produkować własne filmy”.

Na początku tego miesiąca Warner Music przeszło do historii, podpisując kontrakt z pierwszym muzykiem AI, który 1 września 2023 r. wydał debiutancki singiel „Dominoes”, któremu towarzyszył prawie 3-minutowy teledysk przedstawiający 12-letnią „przerażającą” sztuczną inteligencję – wygenerowana gwiazda popu o imieniu Noonoouri, paradująca w seksownym bikini z kolekcji Kim Kardashians Skims. Hollywood oddaje nas prosto w ramiona Cyber Szatana, który już zaczyna normalizować pedofilię. I zgadnij co? Wirtualna niebieskowłosa artystka została stworzona w 2018 roku przez 43-letniego niemieckiego grafika Joerga Zubera, który oficjalnie wymyślił Noonoouri jako 19-letnią awatar metaverse, mimo że wygląda znacznie młodziej. Tak! Po raz kolejny jesteśmy z powrotem w Niemczech,[5]
[1] Leo Lyon Zagami, Wyznania iluminatów, tom 8: Od powstania antychrysta do dźwięku diabła i wielkiego resetu , s. 505.
[2] https://en.wikipedia.org/wiki/Algol_(film)
[3] https://scifist.net/2018/05/30/algol/
[4] https://variety.com/2023/film/news/tim-burton-slams-artificial-intelligence-recreations-disturbing-1235719666/
[5] Leo Lyon Zagami, Wyznania iluminatów, tom 9: Siedem kroków do tajemnic chaosu Nowego Świata od transhumanizmu i nieśmiertelności do gnostycznego Jezusa, UFO i owadów , s. 199-204.
UWAGA Najważniejsza książka Leo Zagamiego jest już dostępna! Wyznania iluminatów, tom 9: Siedem kroków do tajemnic chaosu Nowego Świata, od transhumanizmu i nieśmiertelności do gnostyckiego Jezusa, UFO i czarów owadów
Przedruk za zgodą Leo Zagami
Źródło https://leozagami.com/