UNESCO 1950r – “Rasa nie jest rzeczywistością biologiczną”

Czy “rasa” istnieje według “współczesnych badań genetycznych”?

W 1950 roku Organizacja Narodów Zjednoczonych ds. Oświaty, Nauki i Kultury (UNESCO) wydała oświadczenie, w którym stwierdziła, że ​​wszyscy ludzie należą do tego samego gatunku i że „rasa” nie jest rzeczywistością biologiczną, ale mitem.

Było to podsumowanie ustaleń międzynarodowego panelu antropologów kultury, genetyków, socjologów i psychologów.

Od roku 1950 dokonano wielu nowych odkryć naukowych , zwłaszcza w dziedzinie genetyki, wskazujących, że ludzkość nie ma tego samego pochodzenia i że w rzeczywistości jest gatunkiem hybrydowym, a nie jedną „rasą”.

Dowody DNA wskazują, że starożytni ludzie „ szalelnie krzyżowali się ” i oddawali się seksowi międzyrasowemu (międzygatunkowemu) z wieloma podrasami różnych stworzeń, włączając w to tajemnicze DNA współczesnych Afrykanów – ani ludzkie, ani neandertalskie, niespotykane u osób niebędących Afrykanami.

Dowody naukowe obalające popularną teorię o afrykańskiej genezie współczesnej ludzkości są powszechnie znane wśród osób zaznajomionych z najnowszymi artykułami naukowymi na temat ludzkiego genomu, mitochondrialnego DNA i chromosomów Y.

Niestety, w prasie głównego nurtu i kręgach akademickich wydaje się, że panuje wyraźna – i ośmielimy się to powiedzieć – celowa próżnia, jeśli chodzi o doniesienia o nowościach na temat tych ostatnich badań i ich oczywistych implikacji.

Australijski historyk Greg Jefferys wyjaśnia, że: „Cały mit „Pożegnania z Afryką” ma swoje korzenie w głównym nurcie kampanii akademickiej prowadzonej w latach 90. XX wieku na rzecz usunięcia pojęcia rasy. Kiedy kończyłem studia, wszyscy spędzili dużo czasu na Rzecz „Pożegnanie z Afryką”, ale genetyka całkowicie ją obaliła. Główny nurt nadal się tego trzyma”.

Bardzo niedawny artykuł na temat chromosomów Y opublikowany w 2012 r., zatytułowany Re-Examing the „Out of Africa” Theory and the Origin of Europeoids (Caucasians) in the Light of DNA Genealogy,  potwierdza jedynie zaprzeczenie jakiemukolwiek afrykańskiemu pochodzeniu u osób niebędących Afrykanami oraz zdecydowanie popiera istnienie „wspólnego przodka”, który „niekoniecznie musi znajdować się w Afryce”. Tak naprawdę nigdy nie udowodniono, że mieszkał w Afryce”.

Najważniejszy dla wyników tego obszernego badania haplogrup (7556) był brak jakichkolwiek afrykańskich genów. Próbkowanie afrykańskiego zaangażowania genetycznego było tak niewystarczające, że badacze stwierdzili we wstępie, że „odkrycie, że haplogrupy europeoidalne nie pochodzą od haplogrup „afrykańskich” A lub B, jest poparte faktem, że nosiciele europeidów, a także wszystkie grupy spoza Afryki nie noszą żadnych numerów SNI M91, P97, M31, P82, M23, M114, P262”.

Biorąc pod uwagę brak haplogrup w żadnych afrykańskich genach i brak dziesiątek afrykańskich markerów genetycznych, utrzymanie jakiegokolwiek powiązania z Afryką jest prawie niemożliwe. Naukowcy twierdzą, że ich obszerne badanie „dostarcza dowodów umożliwiających ponowne zbadanie zasadności koncepcji „poza Afryką”. Nie widzą żadnego dowodu genetycznego potwierdzającego afrykańskie pierwszeństwo w drzewie Homo sapiens.

Twierdzenie o „bardziej prawdopodobnym wyjaśnieniu” uważamy za rażące niedopowiedzenie, ponieważ w żadnej probówce nie pojawia się nic wiarygodnego afrykańskiego. W rzeczywistości badacze odnotowali ich powtarzającą się nieobecność, stwierdzając, że „ani jeden uczestnik spoza Afryki spośród ponad 400 osób biorących udział w Projekcie nie uzyskał pozytywnego wyniku testu na żadną z trzynastu „afrykańskich” podkladów haplogrupy A”. Jedyna niepewność dotyczy tożsamości tego „bardziej starożytnego wspólnego przodka”. Jedyne, co można z całą pewnością stwierdzić, to to, że przodkowie ludzkości nie mieszkali w Afryce.

Bezpodstawne oskarżenia o rasizm stały się powszechne, ponieważ dominująca hipoteza afrocentryczna jest stale kwestionowana przez rosnącą górę sprzecznych dowodów naukowych, szczególnie w rozwijającej się dziedzinie genetyki .

Obecnie jest naukowo niepodważalnym faktem, że odkryto, że „gatunek ludzki” zawiera znaczną ilość DNA (co najmniej 20%) z innych populacji hominidów, niesklasyfikowanych jako Homo sapiens; tacy jak neandertalczyk, denisowianin, archaiczny afrykański, Homo erectus, a obecnie prawdopodobnie nawet „Hobbit” (Homo floresiensis). Jeśli nie zostaną podane leki zapobiegające śmierci niemowlęcia, ciężarne ciało matki Rh-ujemnej zaatakuje, będzie próbowało odrzucić, a nawet zabić własne potomstwo, jeśli pochodzi od mężczyzny Rh-dodatniego.

Pies domowy (Canis lupus familiaris) jest podgatunkiem wilka szarego (Canis lupus), którego przedstawiciele tworzą hybrydy.

Istnieje wiele innych przykładów sytuacji, w których dwa odrębne gatunki (na przykład z różną liczbą chromosomów) mogą również dać zdolne do życia potomstwo, mimo że są uważane za odrębne gatunki. To powiedziawszy, wykazano, że ludzkość jest, genetycznie rzecz biorąc, gatunkiem hybrydowym, z którego nie wszyscy mieli tego samego pochodzenia łowiecko-zbierackiego w Afryce.

Niedawne sekwencjonowanie starożytnych genomów sugeruje, że ponad 30 000 lat temu doszło do krzyżowania się członków kilku starożytnych grup podobnych do ludzi, włączając w to jeszcze nieznanego przodka człowieka. „Istniało wiele populacji hominidów” – mówi Mark Thomas, genetyk ewolucyjny z University College London.

Naukowcy zsekwencjonowali europejski genom sprzed 37 000 lat. Wyniki pokazują, że współcześni Skandynawowie są najbliższymi żyjącymi krewnymi pierwszych ludzi w Europie. Genom wskazuje także, że wiele cech europejskich, w tym pochodzących z Bliskiego Wschodu, występowało już u pierwszych Europejczyków. Badanie, które zostało niedawno opublikowane w czasopiśmie Science, rzuca zupełnie nowe światło na Europejczyków, którzy pierwotnie byli gatunkiem odrębnym od linii afrykańskich.

100% LikesVS